موضوع پرسش شما چیست؟
سوالات متداول
- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
برای این کار لازم است شما صفحه مربوط به نحوه ثبت سفارش را مطالعه فرمایید.
- از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
به سه صورت پرداخت میتوان انجام گیرد:پرداخت درب منزل توسط مشتریان ساکن در تهران ، کارت به کارت و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید صفحه مربوط به نحوه پرداخت را مطالعه نمایید.
- در چه ساعاتی امکان ثبت سفارش دارم ؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید. .
- آیا برای خرید کالا می توانم از خدمات مشاوره استفاده کنم؟
بله. شما می توانید با تماس با شماره (09300939314) مکالمه با مشاورین پنبه رو به صورت رایگان بهرهمند شوید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.
- چگونه میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
با شماره گیری 09300939314-09212143681 می توانید سفارش خود را تلفنی ثبت کنید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وگفتینو و وب سایت ارسال کنید.
- آیا خرید از پنبه رو در تعداد دارای محدودیتی است؟
خیر. اما وابسته به شرایط موجودی جنس داخل انبار تعداد سفارش فقط به تعداد مجاز تعریف شده قابل خرید میباشد.
- پیگیری سفارش در پنبه رو چگونه است؟
جهت پیگیری سفارشات و کد رهگیری صفحه پیگیری سفارشات می توانید با شماره 09300939314 از وضعیت سفارش خود مطلع شوید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.
- روش های پرداخت چگونه است؟
برای اطلاع از چگونگی روش پرداخت صفحه روش های پرداخت را مطالعه کنید.
- چگونه می توانم به پنبه رو اعتماد کنم؟
فروشگاه اینترنتی پنبه رو دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک در زمینه راهاندازی فروشگاههای اینترنتی است. در اختیار داشتن این نماد نشاندهنده امن بودن محیط پنبه رو برای سفارشگذاری هم میهنان گرامی است
- آیا کالاهایی که در سایت پنبه رو بفروش می رسد اصل هستند؟
بله . کالاهایی که در پنبه رو بفروش میرسد، دارای اصالت است .
- چطور از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنیم ؟
متاسفانه با وجود حجم بالایی از کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار، فروشگاه اینترنتی پنبه رو بر آن شد تا دغدغه شما عزیزان از بابت اصل یا تقلبی بودن محصولات حل کند. یکی از راههایی که سازمان مبارزه با قاچاق کالا در اختیار مصرف کنندهها قرار داده تا از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید، استعلام از طریق بارکد درج شده روی برچسب کالا است.
- آیا می توان همواره از پرداخت در محل استفاده نمود؟
خیر، با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
- آیا شرایط اقساط و یا چک برای خرید از پنبه رو وجود دارد؟
خیر. در حال حاضر چنین امکانی برای پنبه رو وجود ندارد.
- آیا می توان کالاهای سفارش داده شده را به صورت حضوری در پنبه رو تحویل گرفت؟
بله، در زمان ثبت سفارش گزینه دریافت در محل را انتخاب کنید .
- کالاهایی که از طریق پست ارسال میشود امکان رهگیری دارد؟
برای اطلاع از کد رهگیری لطفا به صفحه دریافت کد رهگیری پستی بله.با مراجعه کردن به سایت پست و سپس با وارد نمودن شماره موبایل و شماره سفارش خود کد رهگیری پستی خود را دریافت نمایند.
- سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. تاکید می شود، در صورت نیاز با پشتیبانی پنبه رو 09300939314 تماس بگیرید و یا پیغام خود را در چت آنلاین وب سایت ارسال کنید.
- سفارش کی به دستم میرسد؟
پنبه رو موظف است پس از ثبت سفارش، طی 1 الی 2 روز سفارش را به دست شرکت حمل و نقل پستی برساند و کد رهگیری را به مشتری اعلام کند. پست طی بازه 1 الی 3 روز کاری مرسوله ها را به دست مشتری می رساند. درصورتی که کالا دیرتر از بازه مشخص شده به دست مشتری برسد، مسئولیت آن برعهده شرکت حمل و نقل پست یا باربری کالا بوده و پنبه رو هیچ مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.
حریم خصوصی
کلیه اطلاعات مشتریان به عنوان حریم خصوصی آن ها تلقی شده و نزد مجموعه پنبه رو به امانت خواهد بود .
هرگونه اظهار نظر با فیلتر مدیر تولید محتوا قابل ثبت و انتشار می باشد.
روشهای ارسال
در روزهای عادی ارسال سفارش ها، از شنبه تا چهارشنبه و روزهای پنجشنبه تا ساعت 15 صورت می گیرد که این ارسال ها با روش های مختلفی مانند : پست و پیک انجام می گیرد. همچنین لازم به ذکر است در شرایط ویژه مانند جشنواره ها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، بر حسب روش و محل ارسال، زمان ارسال متفاوت خواهد بود و امکان دارد که ق روال همیشه ارسال صورت نگیرد.
در روزهای تعطیل رسمی، مجموعه پنبه رو هیچگونه پاسخگویی، خدمات و سرویس دهی نخواهد داشت و فقط امکان ثبت سفارش وجود دارد.
در تهران سفارشاتی که قبل از ساعت 10 ظهر ثبت شوند، در همان روز به دست مشتری خواهد رسید و در غیر این صورت در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش، در ساعات اعلام شده به دست شما خواهد رسید.
هزینه ی ارسال سفارش:
شما می توانید در زمان خرید، نوع ارسال را بر اساس روش های پست یا پیک را انتخاب کنید تا در اولین فرصت، سفارش برای شما ارسال شود.
همچنین لازم به ذکر است در ارتباط با سفارش هایی که از طریق پست و یا پیک می باشند، بر اساس تعرفهٔ پست و پیک و همچنین پس از مشخص شدن تعداد محصول، وزن محصول و محل ارسال، هزینه ارسالی که باید بپردازید محاسبه و به شما مشتریان عزیز اعلام خواهد شد.
پیش از ارسال سفارش، مجموعه پنبه رو با شما تماس خواهد گرفت و جزییات حمل و ارسال را با شما در میان خواهد گذاشت.
قوانین و مقررات پنبه رو
- هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم میکند. فروشگاه اینترنتی پنبه رو نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منق است. بنابراین استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات یا خدمات آن نشان میدهد که شما پذیرفتهاید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیتهایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد.
- فروشگاه اینترنتی پنبه رو این حق را برای خود محفوظ نگاه میدارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق بروزرسانی این صفحه بنا به صلاح دید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این فروشگاه شرایط و ضوابط را بروزرسانی میکند، از تلاشهای معقولی برای اطلاع رسانی به شما در این مورد استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده میشود.
- ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روزهای کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. مشتریان میتوانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارشگذاری نمایند.
. فروشگاه اینترنتی پنبه رو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند ولی کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای . فروشگاه اینترنتی پنبه رو محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آنلاین پنبه رو ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی پنبه رو محفوظ است. فروشگاه اینترنتی پنبه رو در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و یا مابهالتفاوت وجه را از مشتری دریافت و کالا را ارسال میکند.
مشتریان عزیز باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتیکه این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی پنبه رو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
پس از ثبت درخواست هزینه کالا، بستهبندی و ارسال از طریق درگاههای موجود در سایت دریافت میشود.
چنانچه وجه واریز شده به هر دلیلی به حساب مشتری باز گردد، سفارش تا واریز مجدد وجه از جانب مشتری، ارسال نخواهد شد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه: در صورتیکه مشتری بدون تیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد.
هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته میشود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه میشود قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اینترنتی پنبه رو اطلاع دهند
در رابطه با سرویس تحویل کالا ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، پزشکی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت فروشگاه اینترنتی پنبه رو ، صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی ونسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و فروشگاه اینترنتی پنبه رو مسئولیتی ایجاد نمیکند همچنین فروشگاه اینترنتی پنبه رو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا است.
درصورت موجود نبودن اقلام در برندی که مشتری ثبت سفارش کرده به علت تغییر برند از جانب تولیدکننده یا موجودی مغایر انبار، پنبه رو این اختیار را دارد پس از هماهنگی با مشتری برند موجود را جایگزین کند.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی پنبه رو در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، فروشگاه اینترنتی پنبه رو هزینه کالا و ارسال را مطابق فاکتور، تا سه روز کاری پس از دریافت مرسوله، به شماره حسابی که از مشتری گرفته شده، واریز مینماید.
فروشگاه اینترنتی پنبه رو نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی مسئولیت پاسخگویی ندارد
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه اینترنتی پنبه رو ، اشتراکگذاری تجربه خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات فروشگاه اینترنتی پنبه رو با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد. فروشگاه اینترنتی پنبه رو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فروشگاه اینترنتی پنبه رو درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از مشتریان محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
همچنین ما این اختیار را داریم که بنا به صلاحدید خود هر محتوایی را که غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید، مختل کننده حقوق دیگران و در تضاد با این شرایط و ضوابط باشد، ویرایش و یا حذف کنیم و شما میپذیرید که نظرات شما غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید و در تضاد با حقوق دیگران و این شرایط و ضوابط نباشد. در واقع شما مسئولیت هر نظری را که از طرف شما ارسال میشود، به عهده دارید.
جشنواره و فروش ویژه
فروشگاه اینترنتی پنبه رو بر اساس طرحهای تشویقی و سیاستهای جلب رضایت کاربران میتواند اقدام به طراحی و برگزاری جشنواره و انواع فروش ویژه در وب سایت فروشگاه اینترنتی پنبه رو نماید.
برگزاری هر جشنواره مطابق با قوانین وضع شده آن جشنواره خواهد بود که در صفحه مربوطه به صورت کامل اطلاع رسانی خواهد شد.
زمان برگزاری و خدمات هر جشنواره بر اساس تصمیم فروشگاه اینترنتی پنبه رو بوده و وب سایت میتواند در صورت لزوم برگزاری جشنوارهها را به تعویق انداخته یا لغو نماید
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه اینترنتی پنبه رو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در فروشگاه اینترنتی پنبه رو قیمتهای تجهیزات پزشکی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه اینترنتی پنبه رو نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارشگذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد فروشگاه اینترنتی پنبه رو موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتیکه کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش با همان قیمت قبلی اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند. هزینههای ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در قسمت روشهای ارسال اطلاع رسانی شده است، جداگانه محاسبه میشود
قوانین تعویض محصولات ( ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا )
فروشگاه اینترنتی پنبه رو همواره رضایت و آسودگـی خاطـر مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است.
به این منظور بازگشت رایگان محصول تا4 روز (ق شرایط زیر) بعد از دریافت محصول توسط مشتری امکانپذیر است. هدف اصلی ارسال محصولات سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز مشتری است و لذا تمامی محصولات با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه میشوند.
شرایط:
• وجود مشکل فنی
• مغایرت محصول با سایت
• انصراف از خرید
• آسیب در اثر حمل
بازگشت محصولات بر اساس هر یک از بندهای زیر امکان پذیر است:
• مغایرت در ارسال محصول خریداری شده
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان 4 روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی پنبه رو رسانده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (4 روز کاری)، مسئولیتی متوجه پنبه رو نخواهد بود.
• کالای دارای آسیب فیزیکی
در صورت مشاهده هرگونه آسیبدیدگی فیزیکی بر روی محصول و یا در بستهبندی آن، لازم است حداکثر تا زمان 4 روز کاری پس از دریافت محصول، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد پشتیبانیپنبه رو رسانده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (4 روز کاری)، مسئولیتی متوجه پنبه رو نخواهد بود.
کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت
در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده ) در محصول و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان 4 روز کاری پس از دریافت محصول، مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی پنبه رو رسانده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (4 روز کاری) مسئولیتی متوجه پنبه رو نخواهد بود.
نکات مهم در بازگشت کالا
• جهت اعلام مشکل در محصول دریافتی و نیاز به بازگشت محصول، لازم است قبل از بازگرداندن آن، از طریق تلفن 09300939314و یا سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (گفتینو و وات ساپ)اقدام گردد.
• به منظور بازگشت محصول، لازم است فرم بازگشت محصول، به طور کامل و با دقت تکمیل شود و به همراه محصول و یا از طریق سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (گفتینو)ارسال شود. در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا، پنبه رو از پذیرش محصول مرجوعی خودداری خواهد کرد.
• باید مرسوله بازگشتی با پست سفارشی ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه مرسوله و یا از طریق سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (گفتینو)ارسال شود در صورت بازگشت مرسوله به هر روش دیگر به جز پست سفارشی، پنبه رو مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.
• هزینه مرسولهی بازگشتی در صورت عدم تایید بازگشت، به عهده مشتری خواهد بود.
• به منظور بازگشت محصول، لازم است که محصول در بستهبندی جداگانه قرار گرفته و از مخدوش کردن، نوشتن و الصاق هرگونه برچسب بر روی بسته بندی محصول خودداری شود. در صورت مخدوش شدن بسته بندی محصول، پنبه رو از پذیرش محصول مرجوعی خودداری خواهد کرد.
• پس از بررسی و تایید بازگشت محصول، توسط واحد پشتیبانی پنبه رو ، حداکثر تا سه روز کاری نسبت به تعویض کالا و یا پرداخت هزینه سفارش به انتخاب مشتری اقدام میگردد.
• در صورت عدم تایید بازگشت محصول توسط کارشناسان پنبه رو ، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده میشود.
• پس از بررسی کارشناسان پشتیبانی، در صورتی که محصول خارج از ضوابط مقرر تشخیص داده شود محصول به مشتری بازگشت داده میشود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش محصول، محصول به مدت ۷ روز به صورت امانت نزد پنبه رو باقی میماند و پس از این مدت پنبه رو هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی محصول بر عهده نخواهد داشت.
• چنانچه محصول خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه محصول بازگشتی، هدیه محصول و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.
لطفا پس از هماهنگی با پنبه رو محصول خود را مرجوع نمایید.