روش‌های ارسال

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

پنبه رو با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.

در کلیه تعطیلات رسمی، مجموعه‌ی پنبه رو هیچگونه پاسخگویی، سرویس دهی و خدماتی ندارد و تنها امکان ثبت سفارش وجود دارد.

تهران:

همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته توسط پست،تیپاکس و پیک موتوری وجود دارد.

هزینه ی ارسال سفارش

هزینه ی ارسال سفارش بنا به تعداد و نوع محصولی که مشتری خریداری می کند متفاوت است. سفارشاتی که از نظر حجمی توسط پیک در تهران و توسط پست در شهرستان، قابل ارسال نباشد، با باربری ارسال می شود. برای سفارشات شهرستان، هزینه‌ی تحویل بار در تهران به باربری، همان هزینه‌ی محاسبه شده جهت سفارشات شهرستان بوده و مابقی هزینه حمل تا شهر مورد نظر، زمان تحویل بار توسط مشتری پرداخت خواهد شد. پیش از ارسال سفارش، پنبه رو با شما تماس خواهد گرفت و جزئیات حمل را با شما در میان خواهد گذاشت.

در ارتباط با سفارشاتی که قابل ارسال توسط پیک یا پست باشد، هزینه‌ی ارسال سفارش در داخل شهر تهران با قیمت ثابت۶۰۰۰۰ تومان تا وزن ۶ کیلوگرم می باشد. محدوده‌ی شهر تهران در داخل نقشه‌ی زیر مشخص است. به ازای هر کیلوگرم اضافه وزن، مبلغ ۲۰۰۰ تومان اضافه می‌گردد. در رابطه با ارسال سفارشات در تهران، سفارشاتی که قبل از ساعت 11 پیش از ظهر، ثبت شوند، همان روز در بازه ی زمانی 14 تا 18 بعدازظهر، به دست مشتری خواهد رسید. در غیر اینصورت در اولین روز کاری پس از روز ثبت سفارش، در ساعات اعلام شده به دست شما خواهد رسید.

ارسال سفارش به هر نقطه از کشور خارج از شهر تهران با قیمت ثابت ۷۰۰۰۰ تومان برای سفارشات تا وزن 3 کیلوگرم می‌باشد. به ازای هر کیلوگرم اضافه وزن مبلغ ۲۰۰۰ تومان به هزینه ی فوق اضافه می‌شود. با توجه به درخواست شما مشتری عزیز امکان ارسال سریع با تیپاکس هم می باشد و از قسمت نحوه ارسال سفارش میتوانید گزینه ارسال با تیپاکس را فعال کنید. درنظر داشته باشید هزینه تیپاکس باتوجه به مرسوله و محل زندگی شما ممکن است از هزینه پست و باربری بالاتر باشد. بااین‌حال، برای دریافت فوری می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.